pistopoihsh

Η MICHELIN στην Ελλάδα

Η MICHELIN στην Ελλάδα αποτελεί μια από τις πιο γνωστές πολυεθνικές εταιρίες και έχει πολύχρονη παρουσία στον χώρο του ελαστικού.

Η Michelin έχει εμπορική παρουσία στην Ελλάδα από το 1950 μέχρι και το 1969 σαν εταιρεία εξαγωγών ελαστικών λειτουργώντας σαν υποκατάστημα Αθηνών. Το 1969 ιδρύεται επίσημα η εταιρεία Michelin Ελλάδος και στην συνέχεια το 1978 έλαβε την σημερινή της νομική μορφή σαν ανώνυμη. Από τότε είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας κατασκευής και της αξιοπιστίας για τον Έλληνα καταναλωτή αποτελώντας σημείο αναφοράς για την αγορά του ελαστικού.

Η εταιρεία Michelin δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την εμπορία ελαστικών για αυτοκίνητα, φορτηγά, μοτοσυκλέτες, αγροτικά καθώς και βιομηχανικά-χωματουργικά οχήματα. Τα ελαστικά της εταιρείας είναι διαθέσιμα μέσω δικτύου καταστημάτων ανά την Ελλάδα.

Η MICHELIN παγκοσμίως

Από την εποχή που ιδρύθηκε η εταιρεία, η αποστολή της Michelin υπήρξε να συμβάλλει στην πρόοδο της κινητικότητας των αγαθών και των ανθρώπων και πέρα από αυτό, στην ανάπτυξη της κοινωνίας. Ο γενικότερος στόχος μας είναι να ικανοποιούμε τη θεμελιώδη ανάγκη του ανθρώπου για κοινωνικότητα, ανταλλαγές και ανακαλύψεις.

Τούτο περιλαμβάνει την παροχή διαρκώς αποτελεσματικότερων λύσεων ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και στις επιδιώξεις των πελατών και των μετόχων της. Τούτο σημαίνει τον σεβασμό προς το φυσικό περιβάλλον ενώ ταυτόχρονα διεξάξει οικονομικά υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες. Κάθε απόφαση και πράξη της Michelin βασίζεται στις παρακάτω πέντε θεμελιώδεις αξίες:

  • Σεβασμός στους Πελάτες
  • Σεβασμός στους Ανθρώπους
  • Σεβασμός στους Μετόχους
  • Σεβασμός στο Περιβάλλον
  • Σεβασμός στα Γεγονότα

Η αποστολή της Michelin είναι να διευκολύνει την κινητικότητα θέτοντας στην πράξη τις θεμελιώδεις αρχές της για σεβασμό στους πελάτες, σεβασμό στους ανθρώπους, σεβασμό στους μετόχους, σεβασμό στο περιβάλλον και σεβασμό στα γεγονότα.

Η Michelin κατέχει θέσεις πρώτης γραμμής σε όλες τις αγορές του ελαστικού καθώς και στις υπηρεσίες που συνδέονται με τα ταξίδια. Με μοχλό την ηγετική θέση της στην τεχνολογία, την ικανότητά της για καινοτομίες, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, καθώς και ισχυρές μάρκες, η Michelin είναι σε θέση να ακολουθεί μια στρατηγική πλανητικής επέκτασης και να αναβαθμίζει την αποτελεσματικότητα της κάθε όψης των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων.

Κάποια γεγονότα - κλειδιά, σχετικά με τη Michelin:

  • 109,193 εργαζόμενοι (102,692 αντιστοιχία πλήρους απασχόλησης)
  • Περισσότερα από 150 εκατομμύρια ελαστικά και 10 εκατομμύρια χάρτες και ταξιδιωτικοί οδηγοί ήταν η παραγωγή του 2009
  • Καθαρές Πωλήσεις: € 14.8 δισεκατομμύρια
  • Στην αγορά των ελαστικών για Επιβατικά Αυτοκίνητα & Ελαφρά Φορτηγά: 80% των ελαστικών πουλήθηκαν στην αγορά αντικατάστασης
  • Στην αγορά Φορτηγών: 80% των ελαστικών πουλήθηκαν στην αγορά αντικατάστασης (για τα ελαστικά radial)
  • 72 παραγωγικές μονάδες σε 19 χώρες
  • Εμπορικές επιχειρήσεις σε περισσότερες από 170 χώρες